Značka Adexpres skončila. Rebrandovala na iProspect Česká republika

Dentsu

Dentsu

Digitální agentura Adexpres, patřící do sítě Dentsu, se dočkala již avizovaného rebrandingu a na českém trhu bude používat již jen značku iProspect Česká republika.

Agenturu Adexpres založil v roce 2011 Jan Galgonek. Ten ji následně v roce 2016 prodal agenturní síti Dentsu Aegis (nyní Dentsu Czech Republic) a vedl ji až do svého odchodu v roce 2021. Následně byl v jejím čele několik měsíců Jiří Vítek, Chief of Media Performance Service Line CEE, který se v rámci výběrového řízení snažil najít co nejlepšího nástupce. Letos v květnu se pak novým výkonným ředitelem Adexpresu stal Ondřej Týma, její bývalý Technology Director, který s novým managementem započal cestu k plné integraci do globální sítě iProspect. Vše vyvrcholilo 24. října 2022, kdy značka Adexpres přestala formálně existovat a nyní bude mediální a digitální agentura vystupovat jen pod názvem iProspect Česká republika.

„Rozhodnutí přejmenovat Adexpres a stát se součástí globální sítě rozhodně nebylo jednoduché,“ komentuje Ondřej Týma. „Za těch více než deset let, co agentura fungovala, dokázala skvělé věci. Z malého start-upu až do spojení s globální sítí, z týmu o pár lidech k desítkám zkušených nejen digitálních specialistů. Adexpres už bude navždycky naší součástí, historií, na které můžeme stavět, ale nyní přišel čas posunout se zase o krok blíže digitální budoucnosti.“

Kromě silného zázemí sítě iProspect, které agentuře a zároveň jejím klientům poskytne nejnovější technologie a přístup k inovacím s předstihem, znamená rebranding také výraznější integraci do sítě. Díky tomu bude moci poskytovat all-in-one řešení komplexních komunikačních kampaní pro klienty napříč všemi agenturami nejen v rámci Dentsu Česká republika, ale po celém světě.

Integrace do globální sítě přinesla české pobočce již v uplynulých měsících své ovoce, iProspect se díky vítězství ve výběrovém řízení bude starat o offline média značek BMW a MINI. Nově bude zajišťovat strategii, plánování a nákup off-line médií na 24 trzích v celé Evropě.

„Toto vítězství je pro nás samozřejmě velkým úspěchem a také skvělým startem do nové éry agentury,“ komentuje Petra Kramářová, zástupkyně za CEE v rámci celosvětové sítě iProspect. „Díky této spolupráci se z čistě digitální agentury posuneme blíže ke komplexnímu mediálnímu zaštítění klienta a také budeme mít příležitost ještě více sdílet know-how s kolegy v rámci CEE i napříč celým EMEA regionem.“

Management iProspectu v České republice tvoří sedm členů. Vedení má na starosti Ondřej Týma, jeho pravou rukou, na pozici ředitelky pro rozvoj obchodních vztahů působí Petra Kramářová, Client Service Directorkou je Martina Slezáková, Transformation&Technology Directorem Ondřej Synčák, Programmatické oddělení řídí Adam Petr a o tým Client Operations se stará tandem Alice Formánková a Denisa Šušová.