250+
účastníků
5
hodin programu
2
hodiny networkingu
Program:
9:15-9:40 Udržitelný marketing v praxi
Udržitelnost už dávno není jen trendem, ale pomalu se stává nutností. V Dentsu se každý den intenzivně snažíme, abychom pomohli se snižováním uhlíkové stopy nejenom sobě, ale i vám, klientům, ve vašich mediálních kampaních. Během přednášky nastíníme, jak vypadá udržitelnost na českém trhu a jak za pomoci lokalizované kalkulačky přidáváme do plánování i vliv CO2.
9:45-10:15 Autenticita jako výzva roku 2024
Autenticita na sociálních sítích v roce 2024 hraje klíčovou roli v digitálním prostředí. Společně prozkoumáme důležitost autenticity v komunikaci značek, její výhody i slabá místa a zaměříme se na trendy roku 2024. Objasníme si pojmy jako UGC a podíváme se "na zoubek" i tvůrcům obsahu.
10:20-10:45 Cookieless: Příležitost nebo hrozba?
Připravte se na novou éru digitálního marketingu v „cookieless“ světě. Vzbuzuje ve vás toto slovní spojení paniku a nevíte, co to bude znamenat pro vaše online kampaně? Tak to si můžete v klidu vydechnout, protože naši experti z iProspectu vám ukáží, že ta „apokalypsa“ nemusí být zase až tak horká a že (bez)sušenková dieta může ve výsledku přinést i nové příležitosti.
Coffee Break: 10:45-11:00
11:05-11:30 Dentsu Creative v Cannes
Brain Bites je unikátní Dentsu platforma, která interně každý měsíc edukuje, ukazuje novinky ze světa marketingu a představuje nové trendy. A protože si tohle všechno nechceme nechat jen pro sebe, čeká vás na začátek to nejlepší z kreativního světa včetně komentovaných highlightů z Cannes Lions, největšího svátku reklamy, který se uskuteční jen pár okamžiků před naším eventem.
11:35-12:00 Jak attention planning mění pravidla hry
Hrají ve vašem plánování stále ještě prim imprese a CTR? Možná je čas to přehodnotit! Zaměřte svou pozornost na pozornost! V tomto bloku se totiž podíváme na základní principy attention based plánování a co značkám změna přístupu k médiím a sledovaným metrikám může přinést. A nezapomene ukázat ani konkrétní příklady z praxe na lokálním trhu.
12:05-12:30 Svět AI je k nezastavení
Odkud se vzala umělá inteligence, co doopravdy umí? Co AI a Marketing? V tomto bloku se zaměříme na to, jak si najít své místo v současné vlně AI a přiblížíme si, o jak velkou (r)evoluci se tu vlastně jedná. A závěrem neopomeneme pohovořit o využití AI v rámci mediální agentury a směru, kterým se v Dentsu vydáváme.
Oběd / networking: 12:35-14:30
Minulý ročník:
![Obrázek 1](http://cms.dentsu.cz/assets/uploads/_320x320_crop_center-center_none/1314/6V7A8727.webp)
![Obrázek 2](http://cms.dentsu.cz/assets/uploads/_320x320_crop_center-center_none/1315/6V7A8569.webp)
![Obrázek 3](http://cms.dentsu.cz/assets/uploads/_320x320_crop_center-center_none/1316/6V7A8574.webp)
![Obrázek 4](http://cms.dentsu.cz/assets/uploads/_320x320_crop_center-center_none/1317/6V7A8573.webp)
![Obrázek 5](http://cms.dentsu.cz/assets/uploads/_320x320_crop_center-center_none/1318/6V7A8606.webp)
![Obrázek 6](http://cms.dentsu.cz/assets/uploads/_320x320_crop_center-center_none/1319/6V7A8712.webp)
![Obrázek 7](http://cms.dentsu.cz/assets/uploads/_320x320_crop_center-center_none/1320/6V7A8532.webp)
![Obrázek 8](http://cms.dentsu.cz/assets/uploads/_320x320_crop_center-center_none/1322/6V7A8924.webp)