250+

účastníků

5

hodin programu

2

hodiny networkingu

Program:

9:15-9:40 Udržitelný marketing v praxi

Udržitelnost už dávno není jen trendem, ale pomalu se stává nutností. V Dentsu se každý den intenzivně snažíme, abychom pomohli se snižováním uhlíkové stopy nejenom sobě, ale i vám, klientům, ve vašich mediálních kampaních. Během přednášky nastíníme, jak vypadá udržitelnost na českém trhu a jak za pomoci lokalizované kalkulačky přidáváme do plánování i vliv CO2.


9:45-10:15 Autenticita jako výzva roku 2024

Autenticita na sociálních sítích v roce 2024 hraje klíčovou roli v digitálním prostředí. Společně prozkoumáme důležitost autenticity v komunikaci značek, její výhody i slabá místa a zaměříme se na trendy roku 2024. Objasníme si pojmy jako UGC a podíváme se "na zoubek" i tvůrcům obsahu. Nasadíme vám brouka do hlavy s poznávacím kvízem na téma realita versus AI, a to vše zábavnou a interaktivní formou.

10:20-10:45 Cookieless: Příležitost nebo hrozba?

Připravte se na novou éru digitálního marketingu v „cookieless“ světě. Vzbuzuje ve vás toto slovní spojení paniku a nevíte, co to bude znamenat pro vaše online kampaně? Tak to si můžete v klidu vydechnout, protože naši experti z iProspectu vám ukáží, že ta „apokalypsa“ nemusí být zase až tak horká a že (bez)sušenková dieta může ve výsledku přinést i nové příležitosti.

Coffee Break: 10:45-11:00

11:05-11:30 Jak attention planning mění pravidla hry

Hrají ve vašem plánování stále ještě prim imprese a CTR? Možná je čas to přehodnotit! Zaměřte svou pozornost na pozornost! V tomto bloku se totiž podíváme na základní principy attention based plánování a co značkám změna přístupu k médiím a sledovaným metrikám může přinést. A nezapomene ukázat ani konkrétní příklady z praxe na lokálním trhu.


11:35-12:00 To nejlepší z kreativity nejen z Cannes

Brain Bites je unikátní Dentsu platforma, která interně každý měsíc edukuje, ukazuje novinky ze světa marketingu a představuje nové trendy. A protože si tohle všechno nechceme nechat jen pro sebe, čeká vás na začátek to nejlepší z kreativního světa včetně komentovaných highlightů z Cannes Lions, největšího svátku reklamy, který se uskuteční jen pár okamžiků před naším eventem.


12:05-12:30 Mediální plánování ve světě AI

Odkud se vzala umělá inteligence a co doopravdy umí? Kde je hranice mezi realitou a marketingem? V tomto bloku se zaměříme na konkrétní využití generativní AI v mediálním plánování, dozvíte se více o tom, jaké jsou klíčové výhody a rizika spojená s použitím AI v marketingu a také jaký má umělá inteligence vliv na komunikaci a propagaci značek v digitální éře.

Oběd / networking: 12:35-14:30


Minulý ročník: