New Business tým Dentsu posílila Barbora Mikulášková

Dentsu

Dentsu

Společnost Dentsu, do jejíž sítě patří agentury jako iProspect, Dentsu X nebo Carat, rozšířila svůj New business tým. Na pozici Client Lead nastoupila Barbora Mikulášková, kterou čeká úzká spolupráce s Janem Míškem, který v Dentsu působí jako Head of Business Development. Bára se bude na své pozici soustředit na projektové vedení v rámci tendrů a zaměří se také na výběrová řízení ve státní správě.

„Stále častěji se u našich klientů objevuje poptávka po One Dentsu přístupu, tedy po zastřešení celého komunikačního mixu, a to již v rámci tendrů,“ komentuje Jiří Vítek, Head of Media Service Line CEE. „Proto jsme se rozhodli najmout někoho, kdo má velké zkušenosti s řízením jak lokálních, tak evropských projektů a zároveň ví, jak využít vše, co agentura nabízí v rámci výběrových řízení. A protože Bára zná velmi dobře i prostředí Dentsu, rádi jsme ji přivítali zpět.“

Do Dentsu se Mikulášková vrací po pěti letech, přičemž naposledy působila v agentuře Carat, kde měla na starost plánování mediálních strategií velkých společností, jako je např. Mondelēz, v regionu CEE. Mikulášková přichází z reklamní agentury MediaCom, kde řídila mediální strategie napříč střední Evropou. Zkušenosti také získala během svého působení v marketingové agentuře PHD Media, kde více než šest let zastávala funkci Senior Media Consultant a měla příležitost být součástí vývoje nového systému mediální strategie spolu s vrcholovým vedením PHD International.

Barbora Mikulášková vystudovala Technickou univerzitu v Ostravě, kde získala na ekonomické fakultě inženýrský diplom v oboru Marketing a komunikace.