Společnost Groupe SEB si na Influencer marketing a PR vybral Bistro Social

Dentsu

Dentsu

Společnost Groupe SEB, do jejíhož portfolia patří značky Krups, Rowenta, Tefal a WMF, si v tendru na Influencer marketing a PR vybrala agenturu Bistro Social. Ta bude pro PR využívat partnerství s AMI Communications a společně služby zajistí na třech trzích – v České republice, na Slovensku a v Maďarsku.

„Influencer marketing nabývá na významu, je úzce provázaný s PR. Očekáváme, že bude hrát klíčovou roli v budování povědomí našich značek a následně také v podpoře prodeje. Koncept, který představila agentura Bistro Social ve výběrovém řízení, převýšil ostatní jak svojí kreativitou tak také využitím analýzy dat v celém procesu komunikace,“ uvádí Roman Vilkus, Marketingový ředitel společnosti Groupe SEB pro Střední Evropu.

„Influencer marketing se stává nedílnou součástí marketingového mixu našich klientů,“ komentuje Natálie Malcová, Head of Social agentury Bistro Social. „A právě jeho správně nastavená strategie pomáhá nejen navyšovat povědomí a zvyšovat zásah, ale velmi efektivně působí na podporu důvěryhodnosti značky. V neposlední řadě má i byznysový potenciál, protože generuje vyšší prodeje a tím i zisk. Navíc pokud se spojí s PR, síla takové propagace může být opravdu velká. Aktuálně je tedy před námi velká výzva, vybudovat a řídit z Prahy Influence HUB pro všechny tři země. Věříme však, že naše strategie, kterou jsme během výběrového řízení zpracovali, představí produkty a značky společnosti originálním, a hlavně efektivním způsobem.“

Díky vítězství v tendru je Bistro Social již třetí agenturou ze sítě Dentsu, která pro Groupe SEB pracuje. O online média se stará agentura iProspect a offlinová má na starosti Dentsu X. Spolupráce s Bistro Social odstartuje v Q2 2023 a potrvá minimálně následující tři roky.

„Nebudu zastírat, že díky spolupráci se třemi agenturami sítě Dentsu očekáváme konzistenci v mediální komunikaci, pozitivní synergický efekt jak v tradičních tak také v onlinových médiich a v neposlední řadě orientaci na výkon,“ uvádí Roman Vilkus.