Spolu s letošním Mistrovství světa ve fotbale spustila společnost Sazkabet, která patří dlouhodobě k nejoblíbenějším platformám pro sportovní kurzové sázení, novou kampaň. Ta přímo navazuje na stávající úspěšný komunikační koncept „Vsaď se, že…“ a přichází s dalšími díly originální kreativy. Přípravu konceptů a vizuálů měla na starosti agentura Dentsu Creative poskytující kreativní a vývojářský servis Sazkabetu již více než sedm let.
I tentokrát hraje v kampani hlavní roli fakt, že sázení může být zábava skutečně pro každého. „Hláška ‚Vsaď se, že…‘ se běžně používá v našem každodenním životě a často je spouštěčem zábavnějšího prožívání nejen sportovních akcí,“ komentuje Pavel Misar, Account Director Dentsu Creative. „Výzkumy a zpětná vazba na loňskou kampaň byla velmi pozitivní, rozhodli jsme se proto v konceptu pokračovat a s jedním z původních herců natočit dva nové zábavné spoty. Ty se poprvé představily v průběhu mistrovství na všech televizních kanálech.“ Natáčení se uskutečnilo v polovině října a produkci zajistila produkční společnost Punk Films.
“Cílem bylo vytvořit kreativy, které nebudou zapadat v kontextu konkurence jako velmi podobné. Chtěli jsme vytvořit něco, co dokáže oslovit lehkým vtipem širší cílovku a trošku vybočí z řady, což si myslíme, že se poměrně podařilo. Zpětná vazba je pozitivní,“ vysvětluje Petr Onisko, Brand manažer Sazkabet.
„Právě sázka na humor vycházející z běžných každodenních situací, přesná funkční šablona scénáře spotů s originální dynamickou kurzovou grafikou a skvělý, energický sound, to jsou další distinktivní prvky Sazkabet komunikace, které brand v záplavě sázkařských spotů nejen odlišují a zviditelňují, ale navíc vyvolávají přirozené pozitivní emoce. Příběhy plné napětí a zábavy píše život sám, a my se při vytváření scénářů jimi naplno inspirujeme“, dodává David Podhola, Creative Lead Dentsu Creative.
Nová kampaň se představuje postupně v televizním i online prostoru, doplňuje ji také dynamický outdoor (OOH). „Digitální CLV plochy umožňují v reálném čase promítat spoty obsahující přesný čas a stav právě probíhajícího zápasu s aktuálním kurzem, který se v průběhu času automaticky mění stejně jako na webu, v aplikaci či online banneru,“ komentuje Solution architekt Dentsu Hynek Zatloukal.