Dárek nebo slevu mohou získat ti, kteří se registrují do nového věrnostního programu, který spustila divize elektrického nářadí Bosch pro profesionální řemeslníky v rámci svého e-shopu v České republice a nově také na Slovensku.
„Po loňském úspěchu jsme nemuseli mnoho přemýšlet a znovu jsme oslovili agenturu Dentsu v rámci další spolupráce. Tímto krokem doufáme, že se ještě více přiblížíme potřebám a poznání našich zákazníků,“ komentuje Karin Molčík, User Marketing Manager Bosch, elektrické nářadí.
Jako pokračování úspěšné spolupráce vytvořila kreativní agentura Dentsu Creative v hlavní roli opět s Luboschem a jeho partou původní komunikační kampaň, která odstartovala ve druhé polovině října. Tentokrát však chorál nahradil tanec, který upozorňuje na výhody věrnostního klubu přímo v praxi. Jejím cílem je motivovat zákazníky k registraci do klubu a nabízet pravidelným návštěvníkům výhody včetně prodloužené záruky nebo dopravy zdarma.
„Celá kampaň vznikala ve dvou verzích, protože kromě startu věrnostního programu v České republice, měla za cíl zároveň představit klub i nový e-shop na Slovensku,“ komentuje Tomáš Szczotka, Account Manager Dentsu Creative.
Kromě desetivteřinového spotu pro televizní sponzoring pořadů, seriálů a filmů na České televizi, vznikla i třicetivteřinová on-linová verze určená k podpoře awareness. Tu doplňuje také kratší varianta, která navazuje na celoroční kampaň a je primárně využívaná pro formát Video Action na You Tube. Dynamické video-formáty podporuje originálně pojatý radiový spot a samozřejmě řada bannerů a brandingů. V listopadu kampaň posílí OOH plochy na velkých formátech Bigmedia a zároveň také unikátní spolupráce s hypermarkety a supermarkety Albert. O mediální podporu se stará agentura Carat, o digitální reklamu iProspect, obě ze sítě Dentsu.
Kampaň vznikla pod taktovkou režiséra Tomáše Bařiny s produkcí Boogie films a o bezchybný zvukový zážitek se pak postarala zvuková postprodukce Little M Records.