Bosch představuje nový věrnostní klub kampaní od Dentsu Creative

Dentsu

Dentsu

Dárek nebo slevu mohou získat ti, kteří se registrují do nového věrnostního programu, který spustila divize elektrického nářadí Bosch pro profesionální řemeslníky v rámci svého e-shopu v České republice a nově také na Slovensku.

„Po loňském úspěchu jsme nemuseli mnoho přemýšlet a znovu jsme oslovili agenturu Dentsu v rámci další spolupráce. Tímto krokem doufáme, že se ještě více přiblížíme potřebám a poznání našich zákazníků,“ komentuje Karin Molčík, User Marketing Manager Bosch, elektrické nářadí.

Jako pokračování úspěšné spolupráce vytvořila kreativní agentura Dentsu Creative v hlavní roli opět s Luboschem a jeho partou původní komunikační kampaň, která odstartovala ve druhé polovině října. Tentokrát však chorál nahradil tanec, který upozorňuje na výhody věrnostního klubu přímo v praxi. Jejím cílem je motivovat zákazníky k registraci do klubu a nabízet pravidelným návštěvníkům výhody včetně prodloužené záruky nebo dopravy zdarma.

„Celá kampaň vznikala ve dvou verzích, protože kromě startu věrnostního programu v České republice, měla za cíl zároveň představit klub i nový e-shop na Slovensku,“ komentuje Tomáš Szczotka, Account Manager Dentsu Creative.

Kromě desetivteřinového spotu pro televizní sponzoring pořadů, seriálů a filmů na České televizi, vznikla i třicetivteřinová on-linová verze určená k podpoře awareness. Tu doplňuje také kratší varianta, která navazuje na celoroční kampaň a je primárně využívaná pro formát Video Action na You Tube. Dynamické video-formáty podporuje originálně pojatý radiový spot a samozřejmě řada bannerů a brandingů. V listopadu kampaň posílí OOH plochy na velkých formátech Bigmedia a zároveň také unikátní spolupráce s hypermarkety a supermarkety Albert. O mediální podporu se stará agentura Carat, o digitální reklamu iProspect, obě ze sítě Dentsu.

Kampaň vznikla pod taktovkou režiséra Tomáše Bařiny s produkcí Boogie films a o bezchybný zvukový zážitek se pak postarala zvuková postprodukce Little M Records.