Agentura iProspect z agenturní sítě Dentsu se díky vítězství ve výběrovém řízení bude starat o offline média značek BMW a MINI. Nově bude zajišťovat strategii, plánování a nákup off-line médií v celé Evropě. V návaznosti na dlouhodobé partnerství s BMW Group se agentura bude starat o offline média na 24 trzích v regionu EMEA, včetně České republiky, Velké Británie, Španělska, Itálie, Francie, Švédska, Polska a Německa.
BMW Group již spolupracovala s iProspectem na devíti trzích v Evropě, proto lokální agenturní týmy mají dokonalé povědomí o tom, co je potřeba udělat pro urychlení růstu značky. S rozšiřováním nabídky a vstupem na 15 nových trhů bude agentura i nadále demonstrovat hodnotu budování značek BMW a MINI založenou na výkonnosti prostřednictvím offline mediálních kanálů. iProspect bude rovněž úzce spolupracovat s agenturou The Marcom Engine, která má v Evropě pro BMW Group na starosti online média.
„Jsem hrdý na naše dlouhodobé, dekádu trvající partnerství s BMW Group na mnoha evropských trzích a jsem nadšený z rozšíření této spolupráce na nové trhy. Nadšení pro tyto značky a závazek vytvářet měřitelnou obchodní hodnotu prostřednictvím médií jsou nezbytnou součástí našeho úkolu. Těšíme se, že budeme moci přinést progresivnější myšlení, hluboké znalosti zákazníků a vysoce kooperativní model služeb, které pomohou společnostem BMW a MINI posunout jejich podnikání kupředu,“ uvedl Thomas Le Thierry, EMEA CEO, Media, Dentsu International.