Dentsu pokračuje ve své misi propojit mladé talenty s praxí a již po třetí otevře své kanceláře studentům marketingu a příbuzných oborů z celé České republiky. Tento intenzivní dvoudenní workshop, který se uskuteční první dubnový víkend, 5. a 6. 4., nabídne studentům ojedinělou příležitost vyzkoušet si během krátké doby skutečnou komplexní práci v agenturním prostředí.
Třicet vybraných účastníků bude rozděleno do týmů a pod vedením zkušených mentorů bude pracovat na strategickém i kreativním návrhu řešení. Od prvotního briefu, přes týmový brainstorming, strategii, až po samotné vypracování a prezentaci před klientem, Bootcamp propojí akademické znalosti s praktickými dovednostmi a přiblíží studentům reálný svět marketingové komunikace. Zadání, které budou v letošním roce studenti vypracovávat a které se v případě úspěchu opravdu zrealizuje, bude prezentovat a vyhodnocovat prestižní mezinárodní klient agentury, působící na mnoha evropských trzích.
„Dentsu Bootcamp se stal platformou, která otevírá dveře do marketingové branže a dává studentům možnost pracovat na zadáních pro skutečné klienty. Každý ročník sledujeme posun v dovednostech účastníků, prezentace, které vytvářejí, mají neuvěřitelnou kvalitu a originalitu, a mě osobně fascinuje obrovský zápal a nadšení, se kterým do celé akce jdou, což je pro nás všechny zároveň velká motivace,“ komentuje Jiří Vítek, Head of Media Dentsu Czech Republic, který má nad celou akcí záštitu.
Do Bootcampu se mohou přihlásit studenti vysokých škol se zájmem o marketing, reklamu a média. Účast je pro všechny zdarma, pro mimopražské bude připraveno také ubytování. Zájemci se mohou hlásit prostřednictvím formuláře na https://dentsu.cz/bootcamp, přičemž hlavními kritérii výběru bude zaslaný životopis a motivační text.