Vítězství ve vysoce konkurenčním výběrovém řízení potvrzuje Dentsu jako lídra v široké oblasti marketingových služeb.
Nově navázaná spolupráce aktuálně zahrnuje devět zemí s plánovaným rozšířením do dalších dvou. Projekty budou přímo koordinovány týmem Dentsu v České republice.
Manca Šalehar, zástupkyně společnosti Wolt, uvedla: „ Jsme nadšeni ze spolupráce s Dentsu, agenturou, která sdílí naše zaměření na rozhodování založené na datech, obchodní dopad a strategickou agilitu. Jejich schopnost orientovat se v přeshraničních složitostech při zachování místní relevance zajišťuje, že naše kampaně budou mít maximální dopad. “
První kampaň, která již čeká na spuštění, je výsledkem intenzivní spolupráce s HUB týmem vedeným Pavlem Bílkem, client service director Dentsu a Kristýnou Šteffelovou, senior account manager Dentsu. Komunikační strategii pro celý region zastřešila Zdeňka Zlatušková, innovation&strategy director Dentsu.
Martin Hanzal, Managing Director Dentsu, dodává: „Jsme hrdí, že jsme zvítězili ve výběrovém řízení tohoto rozsahu, a že celou spolupráci budeme koordinovat z Česka. Abychom naplnili očekávání náročného klienta, jako je Wolt, zapojíme naše největší talenty napříč regionem a využijeme inovativní nástroje a chytrá řešení, které Dentsu nabízí, včetně Attention planningu a Imagelance pro automatizovanou produkci podkladů do kampaní.“
Tato synergie přináší do marketingových strategií značky Wolt novou dynamiku a současně posiluje pozici Dentsu na trhu CEE.
