Generali Česká pojišťovna spustila novou brandovou kampaň

Dentsu

Dentsu

Jedna z největších českých pojišťoven ve své nové imageové kampani dává tentokrát do popředí své klienty. Letní kampaň Generali České pojišťovny s názvem „Jedinečně úžasní“ odstartovala v polovině srpna a celá se nese v duchu hesla “Každý z nás je jedinečný, a stejně unikátní jsou i naše řešení.

Nová kampaň vychází z nového globálního kreativního konceptu s názvem RED a jedná se již o jeho čtvrtou fázi. První z nich byla zaměřena na poradce s heslem „Každý z nás je jeden z vás“, druhá na Reditude, jejímž cílem bylo představit hodnoty a strategii značky, a třetí dávala do popředí produkty pojišťovny. Aktuální kampaň, stejně jako všechny předchozí, vznikla v Londýně pod taktovkou kreativní agentury Dentsu Creative (dříve Dentsu McGarryBowen) a bude postupně spuštěna ve všech zemích, kde Generali působí. O lokalizaci globální kampaně do 12 států regionu Evropy se opět postaralo Dentsu Creative Česká republika (dříve Spectra), které působí pro Generali jako lokalizační agentura a produkční HUB a stará se tak o lokalizaci veškerých assetů pro daný evropský region (včetně ČR).

Ústředním atributem komunikačního konceptu je, stejně jako v předchozích fázích, sytě červená barva. Ta je spojována s empatií a lidským přístupem, ale i s pozitivní energií, a vyjadřuje tak přístup pojišťovny.

„Kampaň Jedinečně úžasní uvádíme v ČR jako první ze zemí, kde skupina Generali působí. Jsme rádi, že i díky tomu jsme si mohli kreativu aspoň částečně přizpůsobit našim českým, jedinečným klientům.“, dodává Zdeněk Mrkva, Senior manažer zodpovědný za Marketingovou komunikaci pojišťovny.

Mediální plánování a nákup této kampaně pro Českou republiku zajišťuje agentura Dentsu X. „Kampaň odstartuje v polovině srpna na televizi Prima,“ komentuje Martina Nohelová, Client Service Director v Dentsu X. „Následovat budou bannery a videa v online médiích, o propagaci na sociálních sítích se pak postará agentura Bistro Social.“

Agenturní síť Dentsu pracuje pro skupinu Generali od roku 2020, kdy zvítězila v globálním tendru. Do konce roku 2021 měla na starosti offline a online direct buy, od letošního roku také nově spravuje online performance část rozpočtu. Více než 20členný tým se stará o lokalizace TVC, online videí, OOH, DOOH, printu, digitálních bannerů a podkladů na sociální sítě. Zároveň pro český trh zajišťuje přípravu veškerých BTL materiálů, včetně přípravy lokálních produktových kampaní zaměřených na jednotlivé typy pojištění.