Pernod Ricard si v rámci tendru zvolila agenturu Dentsu. Carat, součást této sítě, bude novým partnerem pro mediální plánování a nákup v Evropě včetně ČR. Ve Španělsku zůstává partnerem iProspect ze stejné sítě.
„Po zhodnocení potřeb evropských entit Pernod Ricard jsme se rozhodli zvolit si Carat jako našeho mediálního partnera s platností od července 2024,“ komentuje Eric Benoist, šéf marketingu společnosti Pernod Ricard, a dodává: „Carat se zaměří na posilování mediálních strategií a efektivity, aby zvýšil zapojení publika u našich renomovaných značek. Zároveň bychom chtěli poděkovat GroupM, Havasu, Omnicomu a MG za jejich práci, kterou pro nás odvedli během posledních několika let.“
„Pevně věříme, že nám celoevropsky vybraná agentura Dentsu bude solidním, spolehlivým, iniciativním a vynalézavým partnerem a pomůže nám prosadit se na velmi konkurenčním a složitém mediálním trhu, jako je Česká republika, zejména pak na vysoce koncentrovaném TV trhu,“ komentuje výhru Petr Polák, Marketingový ředitel Pernod Ricard Czech Republic a Pernod Ricard Slovakia. „Po prvních setkáních máme velká očekávání a doufáme, že je Dentsu naplní. Zároveň bych chtěl poděkovat naší dosavadní agentuře Essence Mediacom, která nám poskytovala servis vysoké úrovně několik posledních let.“
„Pernod Ricard a Carat sdílejí stejnou vášeň pro média s důrazem na inovace, a právě na základě této sdílené vize doufáme, že se budeme společně rozvíjet a růst,“ hodnotí Fiona Lloyd, „global client and brand president“ značky Carat a dodává: „Jako součást sítě Dentsu budeme čerpat ze znalostí a zdrojů z celého světa, zatímco se budeme snažit rozšířit náš stávající dosah. Ráda bych poděkovala všem zainteresovaným týmům za jejich nasazení v posledních několika měsících a těším se na zahájení spolupráce, které započne ve všech zemích postupně během července.“
Lidé a jejich kultura jsou středobodem přístupu Caratu „Designing For People“. Agentura je průkopníkem v budování moderních firem díky tomu, že prostřednictvím médií přibližuje značky těm správným a důležitým lidem. Carat bude mít na starosti celé rozsáhlé portfolio Pernod Ricard včetně značek Beefeater, Jameson, Absolut, Ballantine’s, Chivas a mnoha dalších. V ČR spolupráce odstartuje v lednu 2025.