Agentura Adexpres posiluje management

Dentsu

Dentsu

Hned dva nové ředitele získala na začátku září agentura Adexpres, patřící do sítě Dentsu. Novou Client Service Directorkou se stala Martina Slezáková, na pozici Digital Transformation & Technology Directora přišel Ondřej Synčák.

Martina Slezáková nastoupila na uvolněné místo po Petře Košaříkové, která se v květnu letošního roku přesunula na pozici ředitelky pro rozvoj obchodních vztahů. Do Adexpresu přichází z agentury Knowlimits, kde působila na pozici Head of Digital, dříve vedla digitální týmy také v Mindsharu nebo Mediacomu. Jako ředitelka klientského servisu bude mít Martina na starosti vedení týmu, který se aktuálně stará o téměř 50 klientů agentury. „Martina přináší do agentury své mnohaleté zkušenosti z oboru, čímž pomůže v dalším zkvalitňování našich služeb, stejně jako v rozvoji accountského týmu,“ komentuje novou posilu Petra Košaříková.

Druhou významnou posilou management týmu Adexpresu je Ondřej Synčák, který bude zastávat pozici Digital Transformation & Technology Directora. Jeho úkolem bude především pomoci agenturním klientům s jejich často již probíhající tranformací v oblasti digitálního marketingu. Ondřej Synčák dlouhou dobu působil jako globální konzultant v technologické firmě Adform a v posledních letech vybudoval a následně i vedl marketingový tým řetězce hotelů Orea Hotels. Ve své nové roli bude mít na starosti nejen technologie a jejich inovativní rozvoj, ale také propojování jednotlivých produktů z portfolia Dentsu a vytváření řešení na míru jednotlivým klientům.

„Jsem velmi rád, že se nám podařilo rozšířit stávající management o tak zkušené profesionály. Věřím, že díky jejich zkušenostem a novému pohledu na náš byznys posuneme Adexpres zase o kus dál směrem k naplňování našich ambiciózních dlouhodobých cílů,“ říká Ondřej Týma, výkonný ředitel agentury.

Celý tým pak čeká v následujících měsících velká výzva v podobě kompletního rebrandingu, během kterého se Adexpres přejmenuje na iProspect Česká republika a plně se začlení do globální struktury. „V České republice bude užší propojení s iProspectem znamenat lepší přístup ke globálnímu know-how, silnější zázemí globální sítě a s tím i příležitost rozvoje lokálního byznysu, tudíž těžit z něj budou jak klienti, tak i experti, kteří v agentuře působí,“ říká Petr Chajda, CEO Dentsu CZ, SK a HU.