Hned dva nové ředitele získala na začátku září agentura Adexpres, patřící do sítě Dentsu. Novou Client Service Directorkou se stala Martina Slezáková, na pozici Digital Transformation & Technology Directora přišel Ondřej Synčák.
Martina Slezáková nastoupila na uvolněné místo po Petře Košaříkové, která se v květnu letošního roku přesunula na pozici ředitelky pro rozvoj obchodních vztahů. Do Adexpresu přichází z agentury Knowlimits, kde působila na pozici Head of Digital, dříve vedla digitální týmy také v Mindsharu nebo Mediacomu. Jako ředitelka klientského servisu bude mít Martina na starosti vedení týmu, který se aktuálně stará o téměř 50 klientů agentury. „Martina přináší do agentury své mnohaleté zkušenosti z oboru, čímž pomůže v dalším zkvalitňování našich služeb, stejně jako v rozvoji accountského týmu,“ komentuje novou posilu Petra Košaříková.
Druhou významnou posilou management týmu Adexpresu je Ondřej Synčák, který bude zastávat pozici Digital Transformation & Technology Directora. Jeho úkolem bude především pomoci agenturním klientům s jejich často již probíhající tranformací v oblasti digitálního marketingu. Ondřej Synčák dlouhou dobu působil jako globální konzultant v technologické firmě Adform a v posledních letech vybudoval a následně i vedl marketingový tým řetězce hotelů Orea Hotels. Ve své nové roli bude mít na starosti nejen technologie a jejich inovativní rozvoj, ale také propojování jednotlivých produktů z portfolia Dentsu a vytváření řešení na míru jednotlivým klientům.
„Jsem velmi rád, že se nám podařilo rozšířit stávající management o tak zkušené profesionály. Věřím, že díky jejich zkušenostem a novému pohledu na náš byznys posuneme Adexpres zase o kus dál směrem k naplňování našich ambiciózních dlouhodobých cílů,“ říká Ondřej Týma, výkonný ředitel agentury.
Celý tým pak čeká v následujících měsících velká výzva v podobě kompletního rebrandingu, během kterého se Adexpres přejmenuje na iProspect Česká republika a plně se začlení do globální struktury. „V České republice bude užší propojení s iProspectem znamenat lepší přístup ke globálnímu know-how, silnější zázemí globální sítě a s tím i příležitost rozvoje lokálního byznysu, tudíž těžit z něj budou jak klienti, tak i experti, kteří v agentuře působí,“ říká Petr Chajda, CEO Dentsu CZ, SK a HU.