Dentsu Česká republika oznamuje změnu ve vedení jedné ze svých agentur a vznik nového týmu.
Od 1. února 2025 se novou Managing Directorkou agentury iProspect, která patří do sítě Dentsu, stala Martina Slezáková. iProspect zároveň mění svoji strukturu do stejné podoby jako Carat nebo dentsu X ze stejné sítě, ale zůstává i nadále silně orientován na digitální oblast.
V rámci těchto změn se Ondřej Týma, dosavadní ředitel iProspectu, přesouvá přímo do Dentsu na pozici Digital & Technology Solutions Director. V této roli bude řídit nově vzniklý tým Dentsu Digital & Technology, jehož cílem je posílit digitální kompetence a podporovat technologické inovace v rámci celé skupiny. Do Dentsu se přesouvá také Petra Kramářová (dříve Košaříková), která přechází z pozice Client Engagement & Growth Directora v iProspectu na pozici Client Business Directora v rámci celého Dentsu. Na nové pozici bude zodpovědná za koordinaci obchodních jednání s klienty v rámci celého Dentsu portfolia.
„Všechny tyto organizační změny jsou dalším důkazem našeho odhodlání neustále posouvat kvalitu našich služeb a přizpůsobovat se dynamickým požadavkům trhu. Díky těmto krokům nejen splníme očekávání našich klientů, ale také upevníme naši pozici na trhu,“ komentuje Jiří Vítek, Head of Media Practice, Dentsu.
Martina Slezáková, nová Managing Directorka iProspectu, má více než 15 let zkušeností v médiích. Do iProspectu (dříve Adexpresu) přešla před třemi lety z agentury Knowlimits, kde působila na pozici Head of Digital. Dříve vedla také digitální týmy v Mindsharu a Mediacomu. V agentuře iProspect doposud zastávala funkci ředitelky klientského servisu a měla na starosti vedení týmu zodpovědného za více než 50 klientů.
Součástí širší transformace v českém Dentsu je i vznik týmu Digital & Technology, jehož cílem je podpořit dlouhodobý růst v oblasti technologií a digitálních inovací. Tento krok je součástí širší strategie na vytvoření integrovaného a inovativního pracovního prostředí, které umožní reagovat na dynamiku trhu. Nový tým bude zahrnovat klíčové oblasti zaměřené na programatickou reklamu, ad operations, webovou analytiku a SEO. Součástí bude rovněž AI tým, vedený Ondřejem Synčákem, zaměřený na inovace v oblasti umělé inteligence nebo produktový tým pro vývoj a prodej digitálních produktů.
„Tento krok je přirozeným pokračováním našeho zaměření na digitální transformaci a inovace. Věříme, že vznik tohoto týmu nám umožní lépe koordinovat naše aktivity a efektivněji reagovat na potřeby našich klientů v oblasti digitálních technologií,“ říká Ondřej Týma, Digital & Technology Solutions Director, Dentsu.

