Skupina Dentsu sjednocuje kreativní brandy pod jednu značku – Dentsu Creative

Dentsu

Dentsu

Dentsu Creative zahájila svou činnost v červnu 2022, aby se postupně do konce roku stala exkluzivní kreativní sítí Dentsu International.

Síť komunikačních agentur Dentsu sjednocuje své kreativní brandy pod jednotnou značku – Dentsu Creative. Vytvoření nové globální kreativní sítě je součástí strategie, jejímž cílem je zjednodušit spolupráci s klienty a vnést kreativitu do všeho, co společnost Dentsu dělá, inovativním způsobem. Ústředním prvkem nového brandu je myšlenka Modern Creativity. Její podstata tkví v tom, že kreativní řešení jsou středobodem všeho a přináší nápady, které podněcováním k debatě a vlivem na společnost tvoří budoucnost.

Pod vedením Freda Levrona, který nastoupil do Dentsu International jako Global Chief Creative Officer v listopadu 2021, bude Dentsu Creative sdružovat 9 000 kreativních talentů na 46 trzích, kteří budou daleko užším způsobem propojeni s 37 000 odborníky na média a CXM v rámci Dentsu International. V blízké budoucnosti dojde rovněž k posílení globálního týmu, který bude sdružovat celou řadu zkušených strategických, produkčních, obchodních a kreativních lídrů.

V České republice se tato změna týká brandů Dentsu McGarryBowen, Isobar a Spectra, které budou nyní vystupovat již jen jako Dentsu Creative Czech Republic. Vytvoření nové kreativní agentury je součástí transformace, kterou skupina Dentsu započala již před dvěma lety. Společný brand otevře zcela nové možnosti spolupráce s klienty, kteří budou moci využívat lepšího propojení celé agentury napříč všemi brandy i zeměmi. „Mediální brandy v síti Dentsu byly vždy synonymem inovativního přístupu k technologiím, obchodu a zákaznické zkušenosti. Nyní přišel čas na změnu také v kreativní části – nová značka, nové příležitosti, ale známý a osvědčený tým a úspěchy, na kterých můžeme nyní stavět,” komentuje novinku Radim Kameník, Head of Creative Service Line v České republice. “Klienti, zaměstnanci i celé odvětví touží po změně – ve způsobu budování značek, ve způsobu spolupráce i v roli, kterou přisuzujeme kreativitě. Jestliže současní hráči na kreativním trhu určovali pravidla minulého století, my máme ambici určovat pravidla pro nadcházející desetiletí," doplňuje Fred Levron.

Dentsu Creative v sobě spojuje jedinečnou DNA společnosti Dentsu, ve které se snoubí 120 let staré japonské dědictví a řemeslo s bohatými zkušenostmi s budováním značek. Výrazná vizuální identita byla vytvořena jako kreativní vyjádření setkání Východu se Západem, jako signál oddanosti sítě řemeslu a transformační síle kreativity.