Vítězem mediálního tendru pro český trh na mediální služby britské finanční společnosti Provident Financial se opět stala agentura dentsu X. Jejich spolupráce trvá už od roku 2011 a nově se bude dentsu X starat také o média Creditea, digitální sekci Provident Financial.
“Po 13 letech spolupráce už dobře víme, co od sebe navzájem očekávat, a máme v dentsu X plnou důvěru. Agentura za tu dobu výborně porozuměla našemu brandu a ví, jak efektivně oslovit zákazníky napříč různým segmentům, což přispívá k našemu neustálému růstu,“ uvedla Vladimíra Vagenknecht, Head of Marketing společnosti Provident.
„Creditea je již nyní silná v online prostředí. V příštích letech se proto zaměříme na posílení znalosti značky i v offline médiích. Jsem přesvědčen, že dentsu X je tím nejlepším partnerem, který se svým týmem profesionálů dokáže zajistit všechny naše mediální potřeby,“ dodal Martin Křikava, Marketing Manager značky Creditea.
Dentsu X bude pro Provident i Creditea zajišťovat mediální strategie v tradičních mediích, mediální nákup, kvantitativní a kvalitativní vyhodnocovaní mediální komunikace i starost o případnou krizovou komunikaci. Do budoucna má agentura v plánu soustředit se na data a podporu skrze optimalizační nástroje, které obohatí strategie o nadstandardní fakta a analýzy. I nadále se pak bude zaměřovat na inovace a digitální transformace, včetně aplikace ekonometrických modelů, pro dosažení obchodních cílů klientů.
„Obhájení pozice mediální agentury pro nás představuje významné potvrzení důvěry, kterou do nás klient vkládá již více než jedno desetiletí. Každé výběrové řízení je příležitostí přehodnotit a vylepšit naše přístupy, a proto jsme rádi, že jsme i tentokrát uspěli v náročné konkurenci. Zároveň se velmi těšíme na rozšíření našeho portfolia o další brand, což nám umožní být ještě blíže k jejich potřebám a podílet se na dalším růstu a inovacích. Vnímáme to jako ocenění naší dlouhodobé práce a důvěry, kterou do nás klient vkládá,“ uzavírá Pavla Hajnová, Managing Director dentsu X.