Sedm přednášek a více než 20 speakrů, to vše provázané myšlenkou One Dentsu – tedy technologického, mediálního a kreativního řešení pro projekty pod jednou střechou. Tak by se dala stručně charakterizovat konference Dentsu Insights, kterou pro více než 100 účastníků uspořádala komunikační síť Dentsu 12. září v krásných prostorách Opero v centru Prahy, které bylo spolu s Fameplay a vydavatelstvím VLM partnery akce.
Akce započala úvodním slovem Petra Chajdy, který vyzdvihl japonské dědictví Dentsu. To, co je hluboko zapsáno v DNA firmy, tedy japonskou touhu vyniknout, být před všemi o krok napřed, být technologickým lídrem. A přesně v tomto duchu se nesly i všechny následující přednášky.
Jako první přišli na řadu Tomáš Domas a Jakub Drahoš z CMX agentury Merkle. Jejich přednáška s názvem Next level Customer eXperience přiblížila posluchačům, jak za pomoci dat a technologií udělat ze své firmy love brand.
A téma technologií se stalo ústředním motivem i následující přednášky s názvem Propojení CRM a mediálního plánování jako okno do budoucnosti komerční komunikace. Marek Hofhanzl, ředitel agentury Carat a Ondřej Týma, který řídí český iProspect, představili, jakým způsobem funkční propojení CRM, mediálního plánování a nákupu otevírá nové příležitosti, jak se co nejvíce přiblížit lidem, kteří pomohou firmě k obchodním úspěchům.
Na to navázala jako příklad úspěšné realizace Case Study META kampaně IKEA v Imagelance. Na produktové kampani společnosti IKEA jsme si ukázali, jak lze zjednodušit celý proces plánování a nasazování, a díky lepšímu vizuálu i zlepšit výsledky META kampaní. Úžasnou ukázku One Dentsu přístupu nám představili Magda Kovaříková z dentsu X, Dominika Trčková z Bistro Social a Jan Koubek, produktový manažer nástroje, který vznikl u nás v České republice a který umí fascinující věci – Imagelance.
Pokud se zeptáte školou povinných dětí na otázku „Čím chtějí být, až vyrostou“, jednou z nejčastějších odpovědí, které se vám dostane, je Influencer. A právě o tom, že toto povolání může být pro firmy často překvapivým klíčovým prvkem v jejich marketingovém mixu, povyprávěly Natálie Malcová a Monika Krahulíková z agentury Bistro Social a jejich Influencer marketing 3.0.
A pak už jsme se s přednáškami přesunuli do budoucnosti. Creative Technology Group Prague, která se zformovala v rámci lokální agentury Dentsu Creative připravila přehlídku mezinárodních úspěšných realizací AI, inovativní implementace i globální úspěchy na poli kreativních technologií. Synergii kreativity a technologie představili Pavel Misar, Daniel Path, Edicson Nieto, Fabio Roncal a tak trochu i Ondřej Zvoníček, kreativní ředitel DC, který se připojil jako AI Avatar.
A AI bylo středobodem také prezentací partnerů eventu. Vydavatelství Vltava Labe Media, pojalo toto téma a budoucnost v poněkud lidštějším ponětí. Průnik dvou světů – Artificial Inteligence a živé redakce představili Jitka Beranová a Petr Marek, kteří rovněž velmi otevřeně ukázaly výzvy, se kterými se toto propojení aktuálně pojí.
Na závěr pak přišla divácky nejúspěšnější prezentace technologického partnera – internetové televize Fameplay. Co může znamenat technologická revoluce pro Creator Economy a jak od základu změnit produkční i distribuční proces video obsahu nám objasnili Juraj Felix a Lukáš Záhoř a jejich návod, jak vytvořit více než 500 videí měsíčně bez zapnutí kamery. I když s kamerou (a nejen s ní) to umí taky, a velmi dobře, jak se můžete přesvědčit na záznamu z akce.
A závěr pak už patřil jen dobrému jídlu, pití a skvělé společnosti, která se v Operu sešla. Historicky první ročník konference Dentsu Insights je tedy za námi a my už se nyní těšíme na jeho pokračování.
![Obrázek 1](http://cms.dentsu.cz/assets/uploads/_320x320_crop_center-center_none/883/6V7A8329.webp)
![Obrázek 2](http://cms.dentsu.cz/assets/uploads/_320x320_crop_center-center_none/884/6V7A8333.webp)
![Obrázek 3](http://cms.dentsu.cz/assets/uploads/_320x320_crop_center-center_none/885/6V7A8338.webp)
![Obrázek 4](http://cms.dentsu.cz/assets/uploads/_320x320_crop_center-center_none/886/6V7A8344.webp)
![Obrázek 5](http://cms.dentsu.cz/assets/uploads/_320x320_crop_center-center_none/887/6V7A8346.webp)
![Obrázek 6](http://cms.dentsu.cz/assets/uploads/_320x320_crop_center-center_none/888/6V7A8353.webp)
![Obrázek 7](http://cms.dentsu.cz/assets/uploads/_320x320_crop_center-center_none/889/6V7A8358.webp)
![Obrázek 8](http://cms.dentsu.cz/assets/uploads/_320x320_crop_center-center_none/890/6V7A8366.webp)
![Obrázek 9](http://cms.dentsu.cz/assets/uploads/_320x320_crop_center-center_none/891/6V7A8371.webp)
![Obrázek 10](http://cms.dentsu.cz/assets/uploads/_320x320_crop_center-center_none/892/6V7A8376.webp)
![Obrázek 11](http://cms.dentsu.cz/assets/uploads/_320x320_crop_center-center_none/893/6V7A8381.webp)
![Obrázek 12](http://cms.dentsu.cz/assets/uploads/_320x320_crop_center-center_none/894/6V7A8397.webp)
![Obrázek 13](http://cms.dentsu.cz/assets/uploads/_320x320_crop_center-center_none/895/6V7A8408.webp)
![Obrázek 14](http://cms.dentsu.cz/assets/uploads/_320x320_crop_center-center_none/896/6V7A8425.webp)
![Obrázek 15](http://cms.dentsu.cz/assets/uploads/_320x320_crop_center-center_none/897/6V7A8427.webp)
![Obrázek 16](http://cms.dentsu.cz/assets/uploads/_320x320_crop_center-center_none/898/6V7A8468.webp)
![Obrázek 17](http://cms.dentsu.cz/assets/uploads/_320x320_crop_center-center_none/899/6V7A8475.webp)
![Obrázek 18](http://cms.dentsu.cz/assets/uploads/_320x320_crop_center-center_none/900/6V7A8517.webp)
![Obrázek 19](http://cms.dentsu.cz/assets/uploads/_320x320_crop_center-center_none/901/6V7A8535.webp)
![Obrázek 20](http://cms.dentsu.cz/assets/uploads/_320x320_crop_center-center_none/902/6V7A8559.webp)
![Obrázek 21](http://cms.dentsu.cz/assets/uploads/_320x320_crop_center-center_none/903/6V7A8574.webp)
![Obrázek 22](http://cms.dentsu.cz/assets/uploads/_320x320_crop_center-center_none/904/6V7A8583.webp)
![Obrázek 23](http://cms.dentsu.cz/assets/uploads/_320x320_crop_center-center_none/905/6V7A8602.webp)
![Obrázek 24](http://cms.dentsu.cz/assets/uploads/_320x320_crop_center-center_none/906/6V7A8611.webp)
![Obrázek 25](http://cms.dentsu.cz/assets/uploads/_320x320_crop_center-center_none/907/6V7A8634.webp)
![Obrázek 26](http://cms.dentsu.cz/assets/uploads/_320x320_crop_center-center_none/908/6V7A8647.webp)
![Obrázek 27](http://cms.dentsu.cz/assets/uploads/_320x320_crop_center-center_none/909/6V7A8686.webp)
![Obrázek 28](http://cms.dentsu.cz/assets/uploads/_320x320_crop_center-center_none/910/6V7A8717.webp)
![Obrázek 29](http://cms.dentsu.cz/assets/uploads/_320x320_crop_center-center_none/911/6V7A8770.webp)
![Obrázek 30](http://cms.dentsu.cz/assets/uploads/_320x320_crop_center-center_none/912/6V7A8776.webp)
![Obrázek 31](http://cms.dentsu.cz/assets/uploads/_320x320_crop_center-center_none/913/6V7A8853.webp)
![Obrázek 32](http://cms.dentsu.cz/assets/uploads/_320x320_crop_center-center_none/914/6V7A8926.webp)
![Obrázek 33](http://cms.dentsu.cz/assets/uploads/_320x320_crop_center-center_none/915/6V7A8959.webp)
![Obrázek 34](http://cms.dentsu.cz/assets/uploads/_320x320_crop_center-center_none/916/6V7A8973.webp)