Dentsu Insights 2023

Dentsu

Dentsu

Sedm přednášek a více než 20 speakrů, to vše provázané myšlenkou One Dentsu – tedy technologického, mediálního a kreativního řešení pro projekty pod jednou střechou. Tak by se dala stručně charakterizovat konference Dentsu Insights, kterou pro více než 100 účastníků uspořádala komunikační síť Dentsu 12. září v krásných prostorách Opero v centru Prahy, které bylo spolu s Fameplay a vydavatelstvím VLM partnery akce.

Akce započala úvodním slovem Petra Chajdy, který vyzdvihl japonské dědictví Dentsu. To, co je hluboko zapsáno v DNA firmy, tedy japonskou touhu vyniknout, být před všemi o krok napřed, být technologickým lídrem. A přesně v tomto duchu se nesly i všechny následující přednášky.

Jako první přišli na řadu Tomáš Domas a Jakub Drahoš z CMX agentury Merkle. Jejich přednáška s názvem Next level Customer eXperience přiblížila posluchačům, jak za pomoci dat a technologií udělat ze své firmy love brand.

A téma technologií se stalo ústředním motivem i následující přednášky s názvem Propojení CRM a mediálního plánování jako okno do budoucnosti komerční komunikace. Marek Hofhanzl, ředitel agentury Carat a Ondřej Týma, který řídí český iProspect, představili, jakým způsobem funkční propojení CRM, mediálního plánování a nákupu otevírá nové příležitosti, jak se co nejvíce přiblížit lidem, kteří pomohou firmě k obchodním úspěchům.

Na to navázala jako příklad úspěšné realizace Case Study META kampaně IKEA v Imagelance. Na produktové kampani společnosti IKEA jsme si ukázali, jak lze zjednodušit celý proces plánování a nasazování, a díky lepšímu vizuálu i zlepšit výsledky META kampaní. Úžasnou ukázku One Dentsu přístupu nám představili Magda Kovaříková z dentsu X, Dominika Trčková z Bistro Social a Jan Koubek, produktový manažer nástroje, který vznikl u nás v České republice a který umí fascinující věci – Imagelance.

Pokud se zeptáte školou povinných dětí na otázku „Čím chtějí být, až vyrostou“, jednou z nejčastějších odpovědí, které se vám dostane, je Influencer. A právě o tom, že toto povolání může být pro firmy často překvapivým klíčovým prvkem v jejich marketingovém mixu, povyprávěly Natálie Malcová a Monika Krahulíková z agentury Bistro Social a jejich Influencer marketing 3.0.

A pak už jsme se s přednáškami přesunuli do budoucnosti. Creative Technology Group Prague, která se zformovala v rámci lokální agentury Dentsu Creative připravila přehlídku mezinárodních úspěšných realizací AI, inovativní implementace i globální úspěchy na poli kreativních technologií. Synergii kreativity a technologie představili Pavel Misar, Daniel Path, Edicson Nieto, Fabio Roncal a tak trochu i Ondřej Zvoníček, kreativní ředitel DC, který se připojil jako AI Avatar.

A AI bylo středobodem také prezentací partnerů eventu. Vydavatelství Vltava Labe Media, pojalo toto téma a budoucnost v poněkud lidštějším ponětí. Průnik dvou světů – Artificial Inteligence a živé redakce představili Jitka Beranová a Petr Marek, kteří rovněž velmi otevřeně ukázaly výzvy, se kterými se toto propojení aktuálně pojí.

Na závěr pak přišla divácky nejúspěšnější prezentace technologického partnera – internetové televize Fameplay. Co může znamenat technologická revoluce pro Creator Economy a jak od základu změnit produkční i distribuční proces video obsahu nám objasnili Juraj Felix a Lukáš Záhoř a jejich návod, jak vytvořit více než 500 videí měsíčně bez zapnutí kamery. I když s kamerou (a nejen s ní) to umí taky, a velmi dobře, jak se můžete přesvědčit na záznamu z akce.

A závěr pak už patřil jen dobrému jídlu, pití a skvělé společnosti, která se v Operu sešla. Historicky první ročník konference Dentsu Insights je tedy za námi a my už se nyní těšíme na jeho pokračování.