Novým Creative Directorem agentury Dentsu Creative, která patří do mezinárodní sítě Dentsu, se od 1. února stal Ondřej Zvoníček. Nahrazuje Troye Palmera, který na této pozici působil poslední rok.
Jako nový šéf kreativního oddělení Dentsu Creative povede Ondřej týmy a projekty klientů jako Generali Česká Pojišťovna, KHNP, SazkaBet nebo značek z portfolia Heineken. „Vybrat nového kreativního ředitele je vždy velmi složité, protože nejen, že musí být zkušeným odborníkem s neotřelými nápady, ale musí také umět skvěle vést tým, který například u nás tvoří několik desítek lidí, což je vždy výzva,“ komentuje Radim Kameník, Managing Director Dentsu Creative. „Věřím, že Ondrovi zkušenosti i osobnost budou tím správným hnacím motorem, který dopomůže celému týmu rozvinout naplno svůj potenciál, což se následně projeví nejen v inovativnější práci pro naše stávající klienty, ale odrazí se také v počtu získaných kreativní cen a vyhraných výběrových řízení.“
Ondřej Zvoníček je součástí Dentsu Creative (dříve Isobar) již téměř dva roky. V minulosti působil na pozici Art Directora v několika reklamních agenturách (WundermanThompson, VMLY&R, Ogilvy nebo WMC Grey) a svou prací se podílel na reklamních kampaních pro klienty Heureka, Komerční banka, Innogy, Microsoft nebo Nestlé Česká republika.