Agentura Bistro Social obhájila klienta AURES Holdings a rozšiřuje spolupráci v dalších zemích

Dentsu

Dentsu

Partnerství, zahájené již v roce 2016 správou výkonnostních katalogových kampaní na platformě Meta, se postupně rozrostlo na tři trhy, kromě Česka tedy ještě do Polska a na Slovensko. Aktuálně agentura zajišťuje péči o další platformy a vertikály spadající pod AURES Holdings.

“Výběr agentury Dentsu v tomto tenderu je strategickým krokem k posílení naší marketingové efektivity. Jejich schopnost integrovat kreativní koncepty s výkonnostními kampaněmi je pro nás zásadní pro oslovení našich zákazníků a dosažení obchodních úspěchů. Věříme, že tato synergie nám pomůže upevnit naši pozici na trhu a oslovit nové zákazníky," říká Karel Smrž, ředitel komunikace a marketingu skupiny AURES Holdings.

Nově se bude Bistro Social starat o komunikaci a strategický rozvoj značky na sociálních sítích. Krom samotné správy social media profilů zastřeší také influencer marketing, foto a video produkci, a v neposlední řadě se zaměří na spolupráci s UGC tvůrci.


Natálie Malcová, Managing Director Bistro Social, dodává: „Jsme velmi rádi, že jsme v náročném tendru obhájili spolupráci se značkou AAA AUTO. Tento úspěch je důkazem toho, jak důležité je mít 360° řešení pod jednou střechou. Synergie mezi médii a kreativitou je klíčem k úspěšným kampaním, a to platí i na sociálních sítích. Pracovat pro značku AAA AUTO je skutečná radost a příklad skutečného partnerství. Je nesmírně důležité mít klienty, kteří nám naslouchají a důvěřují nám. Oceňujeme upřímnou a konstruktivní zpětnou vazbu, která nás i naše společné projekty vždy posune o krok dál.”

„Tato spolupráce přináší nejen rozšíření marketingových aktivit značky AAA AUTO na nové trhy, ale také možnost inovativně zacílit na mladší publikum prostřednictvím digitálních a sociálních kanálů. S plánovanými kampaněmi chceme posílit povědomí o značce a její hodnotu ve všech zapojených regionech,“ dodává Karel Smrž.