GSK propaguje vakcínu proti RS virům novým webem

Dentsu

Dentsu

Společnost GlaxoSmithKline (GSK), globální biofarmaceutická společnost, se ve své marketingové komunikaci rozhodla podpořit novými webovými stránkami a kampaní vakcínu AREXVY, která pomáhá chránit před onemocněními dolních cest dýchacích způsobenými respiračním syncytiálním virem. Ta je první svého druhu v České republice.

O webové stránky, stejně jako o přípravu kreativ pro offline a online kampaň se postarala agentura Dentsu Creative, přičemž za klíčovým vizuálem stojí agentura McCann. Dentsu Creative měla tentokrát na starosti kompletní návrh a realizaci webu https://rsviry.cz/. Zvolen byl jednoduchý a moderní design, odpovídající aktuálním trendům s přihlédnutím k cílové skupině. Ten vycházel jak z globálních assetů klienta a klíčového vizuálu, tak byly pro tyto účely vytvořeny i podklady zcela nové. A Development tým Dentsu Creative se následně postaral rovněž o samotné kódování a pokročilé SEO analýzy. Cílem nové webové prezentace je poskytnout všechny relevantní informace o nové vakcíně na jednom místě, prezentace proto obsahuje podrobný popis a také komplexní Q&A sekci.

Nejedná se o první projekt svého druhu, Dentsu Creative má již celou řadu let na starosti právě vznik a správu webových stránek GSK, které informují o nových vakcínách společnosti na českém trhu. Ty vznikají v úzké spolupráci s interním týmem a vzhledem k jejich zacílení vyžadují multidisciplinární přístup. Na ně následně navazuje kampaň, která vychází z globálního brand manuálu a vizuálního stylu. Ty se v Dentsu poté upravují na míru lokálním požadavkům a standardům. Kromě webů se agentura podílí i na samotné kampani, která představení vakcíny provází, včetně kreativní strategie, lokalizace, messagingu nebo copywritingu.

Spolu s novým webem pro vakcínu AREXVY spustilo GSK také i tentokrát brand-awareness kampaň, o kterou se postarala agentura iProspect rovněž ze sítě Dentsu. Zaměřila se na dvě cílové skupiny – osoby starší 60 let a ve věku 30 let a více. Pro každou z nich vznikly v DC originální assety jak pro online, tak offline kanály. „Ty jsme v komunikaci GSK použili úplně poprvé,“ komentuje Simona Tišerová, Digital Account Manager agentury i Prospect. „A vzhledem k jejich cílové skupině můžeme říci, že focus právě na offline byl skvělý krok, přičemž už nyní zkoumáme další možnosti a netradiční kanály v OOH, které zapojíme příště,“ dodává. Kampaň se objevila v tištěné inzerci, na digitálních dynamických CLV nebo využívala OOH plochy přímo ve vozech pražského metra. V rámci ní vznikly úplně poprvé také originální rozhlasové spoty rovněž z dílny Dentsu Creative.