Agenturní síť Dentsu zvítězila ve výběrovém řízení a získala dvouletý kontrakt na spolupráci, která bude zahrnovat plánování a nákup online a offline médií, správu obsahu i reklamu na sociálních sítích včetně vybraných spoluprací s influencery. A to nejenom v ČR, ale i na Slovensku.
“Agentura Dentsu v tendru přesvědčivě ukázala, že za ní stojí tým opravdových profesionálů s velmi sympatickou energií. Moc se nám líbila témata a kreativní nápady, kterými chtějí značku GARDENA v příštích letech rozvíjet, a také způsob, jakým to chtějí provést. Rovněž nadšení pro značku, zájem a vysoká úroveň zpracování zadání nás přesvědčily o tom, zvolit si právě je,” komentuje výběr nové agentury Jana Slepičková, Marketing Manager GARDENA CZ&SK.
“Samotná práce na tendru nám ukázala, že GARDENA je značkou, pro kterou je radost pracovat. Velmi nás proto těší, že pro ni budeme minimálně v následujících dvou letech zajišťovat média i sociální sítě, a už teď si na prvních zadáních potvrzujeme, že budeme mít spoustu příležitostí ukázat, jak kreativní může taková spolupráce být,“ doplňuje Martin Hanzal, Client Management & Business Growth Director v Dentsu.
GARDENA patří do Husqvarna Group a je přední evropskou značkou v oblasti zavlažovací a zahradní techniky se zaměřením na inovativní řešení pro celou zahradu. Má zastoupení ve více než 80 zemích po celém světě.