Třetí ročník dentsu Bootcampu: Výzva jménem Wolt, partnerství se Seznamem a inspirace od Mancy Šalehar

Dentsu

Dentsu

Třetí ročník dentsu Bootcampu, který se konal 5.–6. dubna 2025, přinesl nejen napínavý program a silnou dávku inspirace, ale také jednu zásadní novinku – letošní brief zadávala společnost Wolt a hlavním partnerem akce byl Seznam.cz.

Do soutěže se letos zapojilo 25 studentů z různých univerzit, kteří během dvou intenzivních dní pracovali na strategii pro značku Wolt v regionálním kontextu.
Cílem bylo vytvořit kampaňový koncept, který bude fungovat napříč 10 zeměmi střední a východní Evropy.

Zadání od Woltu: Regionální koncept s lidským tónem

Studenti dostali za úkol vytvořit regionální sponzoringový koncept, který bude možné realizovat napříč regionem (včetně např. Česka, Slovenska, Slovinska, Polska či Maďarska). Cílem bylo:

• definovat silnou ústřední ideu a případného ambasadora,

• navrhnout mix kanálů (OOH, branded content, eventy),

• načrtnout harmonogram a plán exekuce včetně spolupráce s festivaly či influencery,

• navrhnout rozpočet a rozdělení investic,

• pojmenovat možné výzvy a navrhnout řešení,

• a především – vystihnout tón komunikace: lidský, vřelý, trochu drzý, ale stále autentický a účelný.

Wolt chtěl kampaní vyvolat emoce hrdosti, sounáležitosti a každodenní lehkosti, a zároveň dosáhnout konkrétních metrik, jako je zvýšení Top-of-Mind brand awareness, návštěvnosti webu a engagementu se sponzorským obsahem.

Čest vítězům

Vítězství si nakonec odnesl tým, který navrhoval kampaň s názvem „Every stage with Wolt“. Ta propojovala životní okamžiky s Tour de France a obsahovala například Guerilla kampaň, kdy by se samotní jezdci mohli proměnit na doručovatele této služby.

Manca Šalehar: Mentorka, která inspiruje

Celý víkend provázela studenty Manca Šalehar, zakladatelka Akademie pro kariéristky a hedonistky ve Slovinsku a zároveň Regional Head of Media Buying ve společnosti Wolt. Manca nejen zadala brief, ale aktivně se zapojila jako mentorka.

Její přístup k leadershipu, osobnímu rozvoji i strategickému marketingu inspiroval všechny účastníky. Sama Manca ocenila především, jak realistický zážitek to pro studenty byl. „Pro mě bylo nejzajímavější sledovat, jak nově vytvořený tým studentů, kteří se předtím neznali, dokáže spolupracovat, kombinovat nápady a řešit náročné situace — které jsou velmi blízké reálné spolupráci s mediální agenturou a klientem. Bylo to velmi realistické a viděli jsme i emoce, které jsou pro takovou spolupráci běžné. Navíc mě překvapilo jejich odhodlání. Někteří pracovali do noci, a když dostali zpětnou vazbu, nešli do obranného módu, ale hledali řešení.“

Dva dny nabité kreativitou i odbornými přednáškami

Kromě práce na briefu studenti absolvovali přednášky na témata jako strategické plánování, AI v marketingu, komunikační kanály, sociální média nebo programmatic. Nechyběl ani networking a večerní program.

Neděle pak patřila finálním prezentacím týmů, vyhlášení výsledků a individuálnímu feedbacku. Všichni účastníci si odnesli nejen cenné zkušenosti, ale i nové kontakty a motivaci dál rozvíjet své kariéry v oblasti marketingu.