Makro si na kreativu vybralo Dentsu Creative

Dentsu

Dentsu

Agentura následující tři roky zajistí marketingovou a komunikační strategii velkoobchodu.

Novou kreativní agenturou velkoobchodního řetězce Makro se stala Dentsu Creative z agenturní sítě Dentsu. Po dobu následujících tří let se bude podílet na marketingové a komunikační strategii všech značek a iniciativ společnosti, na jejichž základě bude vytvářet komunikační kampaně. Součástí tendru bylo vytvoření 360° strategie, kreativního konceptu i vytvoření klíčových vizuálů a mediálního mixu, na kterém spolupracovaly rovněž další týmy napříč celým Dentsu.

„Čeká nás komplexní práce,“ podotkl na základě tendru Radim Kameník, managing director Dentsu Creative. Agentura během výběrového řízení představila kreativní koncept, který se odlišuje od stávající komunikace. Vsadil na bláznivou nadsázku postavenou na silném insightu vášně k vaření, gastronomii i samotnému podnikání: „Chceme, aby i do budoucna každý další společný projekt a kampaň přinesly nejen zajímavé kreativní řešení a odpovídající výsledky, ale aby obchodně pomohly značce Makro stejně jako celé české gastronomii, která se nám touto spoluprací otevírá.“

„Očekáváme, že se Dentsu stane naším dlouhodobým partnerem,“ dodala Lenka Slezáková, head of marketing & communication Makro ČR.