Komerční banka představuje inovativní 3D digitální billboardy

Dentsu

Dentsu

Komerční banka využívá ve své kampani poprvé 3D digitální billboardy. Jde o premiérové využití nově instalovaných ploch u O2 Universum a nad vchodem do OC Harfa v Praze.

Dvacetisekundové 3D reklamní spoty KB s hokejovou tématikou zde bude možné vidět od 18. dubna vždy v době od 6:00 do 22:00 hodin. Komerční banka je již od roku 2021 sponzorem hokejové reprezentace a je bankou českého hokeje.

3D anamorfní DOOH reklama kombinuje techniky 3D a anamorfní projekce, aby vytvořila dojem trojrozměrného plastického obrazu, prostřednictvím kterého komunikuje směrem ke kolemjdoucím ve veřejných prostranstvích. Tato technologie využívá promítání zkreslení obrazu tak, aby vypadal přirozeně pouze z určitého úhlu nebo perspektivy. Výsledkem je působivý až realisticky plastický efekt, který reaguje na pohyb diváků a perspektivu pozorování, čímž přitahuje pozornost a zanechává trvalý dojem.

Přesně toho využije také kampaň KB, která se bude odehrávat na dvou speciálních venkovních obrazovkách, které vytvářejí dojem hloubky a trojrozměrného efektu.

„Komerční banka neustále přichází s inovacemi. A to i v oblasti marketingové komunikace, například při využívání nových reklamních formátů,“ říká Hana Kovářová, výkonná ředitelka pro Strategii značky a komunikaci skupiny Komerční banky a dodává: „Trojrozměrná digitální kampaň pro nás představuje zcela novou možnost oslovit naše klienty jedinečným způsobem a posunout hranice našich kampaní do zcela nové dimenze.

„Podobně, jako jsme lídrem v nové éře bankovnictví, chceme být inovativní i v marketingových nástrojích, které ji komunikují. Proto jsme jako jedni z prvních v České republice přišli s 3D digitální billboardovou kampaní. Jinak nepřistupujeme jen k využití mediálních kanálů, ale i k plánování kampaní. Patříme například k prvním, kdo na českém trhu aplikují faktor pozornosti – tzv. attention planning. Při něm je zvolen mix mediálních kanálů a formátů. Ty zohledňují nejen čas, ale také visibilitu a aktivní nebo pasivní propojení spotřebitele se samotnou reklamou. To přispívá k vyšší zapamatovatelnosti značky nebo produktu,“ doplnil Lukáš Prokop, manažer Strategie značky v KB.

Nadšení z hokeje a Nová éra KB jako ideální motiv pro 3D digitální kampaň

Reklama KB na 3D billboardech bude probíhat od 18. dubna do 4. května. Tématika nadšení z ledního hokeje, kdy KB je sponzorem českého národního hokejového týmu, je hlavním kreativním motivem celé kampaně zaměřené na podporu akvizice klientů na produkty Nové éry bankovnictví KB.

První digitální 3D billboardovou kampaň v ČR uvádí Komerční banka ve spolupráci s mediální agenturou Dentsu a kreativní agenturou VCCP. Martin Mlýnek, Investment Director Dentsu, říká: „Nabízet klientům inovativní a pokročilé reklamní formáty je pro nás klíčové a Komerční banka je ideálním partnerem, který se nebojí být v čele průkopnických řešení.“

Dvacetivteřinový spot na 3D obrazovce je vytvořen s využitím technologií Motion Capture a modelace Metahuman. Spot představuje hokejového útočníka v akci s pukem, na němž se objeví sdělení o bonusu 2000 Kč pro nové klienty. „Je skvělé, že Komerční banka otevírá dveře k novým a netradičním projektům, které přesahují běžné reklamní kampaně. Baví nás vymýšlet kreativu na míru konkrétnímu médiu a v tomto případě i dané technologii,“ říká Marek Farkaš, Creative Director VCCP. Produkci spotu zajistilo studio PFX ve spolupráci s Bohemia Interactive.