V pololetním vydání RECMA Diagnostics 2024 zaznamenal iProspect prudký nárůst a stává se sítí s největším růstem v oboru.
Od roku 2021, kdy po fúzi se značkou Vizeum iProspect vznikl, zaznamenává každým rokem větší a větší růst a etabloval se jako významný hráč v agenturní sféře. To potvrdila také nejnovější analýza RECMA Network Diagnostic, v níž se kvalifikované podíly společnosti iProspect zvýšily z 2,7 % na působivých 5,1 %, což z něj dělá agenturu s nejrychlejším růstem ve svém oboru.
Značka iProspect nyní zaujímá celosvětově 12. pozici (dříve 14.) a řadí se tak na druhé místo v žebříčku značek dentsu. Tato pozitivní trajektorie podtrhuje významné úspěchy agentury na mnoha trzích.
Díky úspěšným akvizicím klientů, zejména v regionu EMEA, zaznamenala agentura prudký nárůst nového byznysu. Mezi nové globální klienty patří BMW, Zalando, ING a Carlsberg, stejně jako další klienti včetně Keringu, Carlsbergu, Netflixu a Hugo Boss, což agenturu iProspect posunulo k historicky nejlepšímu výkonu a zajistilo jí 7. místo v žebříčku Top Europe Markets ranking.
Skvělé výsledky iProspectu ale zaznamenávají také klíčové evropské trhy, včetně Francie a Velké Británie, kde se může pochlubit vysokým profilem a kde se v regionálních žebříčcích umístila na 4., resp. 5. místě. V Německu se rychlý vývoj projevil pozoruhodným 7bodovým skóre, které potvrzuje adaptabilitu a růstový potenciál trhu. Podobně i v severských zemích se iProspect vyšplhal na 4. místo v žebříčku, což bylo podpořilo výrazné zlepšení ve Švédsku, Norsku a Finsku.
„Pokračující dynamika a úspěch v posledních třech letech od našeho rebrandingu jsou odrazem progresivního týmu společnosti iProspect, který je v tomto odvětví silou, s níž se musí počítat,“ komentuje Amanda Morrissey, prezidentka globální značky iProspect, a dodává: „Cesta růstu a expanze společnosti iProspect podtrhuje naše postavení globální agentury a ukazuje, že máme dobré předpoklady pro další úspěch.“
A tyto pozitivní trendy se neomezují pouze na Evropu; fúze se společností Vizeum přinesla příznivé výsledky také v USA, kde společnost iProspect dosáhla za poslední tři roky nárůstu v regionálním hodnocení o 10 bodů.
Působivý růst společnosti iProspect podtrhuje aspiraci značky na pozici přední globální agentury, která má předpoklady k trvalému úspěchu.
Společnost iProspect sdílí své umístění se sesterskými agenturami Carat, který se umístil na 8. místě, a dentsu X, která se v celkových globálních výsledcích umístilo na 13. místě.