Hlavními hrdiny nové kampaně značky Lindex jsou ti nejmenší

Dentsu

Dentsu

Do popředí kampaně, kterou Lindex spouští v ČR a na dalších osmi evropských trzích na začátku května, se dostávají tentokrát ti nejmenší. Nová kampaň s názvem Made for play ukazuje, co všechno děti prožijí se svým oblečením během dne, a to vše právě z jejich pohledu.

Kampaň ukazuje, že od vzorů a barev až po funkční design a konstrukci mohou děti nosit oblečení opakovaně, uvnitř i venku, a dělat to, co umí nejlépe – hrát si. Kromě těchto zábavných prvků je v kampani opět kladen důraz na udržitelnost a cirkulární přístup k módě, který je pro Lindex typický.

„Naše dlouholeté zkušenosti v oblasti kvality a střihu nám poskytly solidní znalosti o tom, jak navrhovat oblečení, které se pohodlně nosí bez ohledu na hru nebo aktivitu,” komentuje Linda Olssonová, ředitelka globálního marketingu. „Kampaň je krásnou poctou dětem a jejich jedinečné schopnosti nacházet radost ve všem, co dělají, a připomíná nám všem, abychom oslavovali to dítě v nás.”

Kreativa pro kampaň vznikla ve Švédsku, v České republice se o nasazení postarala agentura dentsu X ze sítě Dentsu. Ta měla na starost naplánování TV spotů a TV product placementu nebo třeba video reklamy OLV Play. Kampaň Made for play poběží od 9. do 26. května.

Vůbec poprvé bude u této kampaně sledována také pozornost reálných uživatelů v online prostředí. Díky ní bude možné zjistit, jak moc je konkrétní kampaň účinná a podle toho ji následně upravit, aby dosáhla maximálních výsledků. „Pozornost hraje klíčovou roli při úspěchu značky, protože existuje silné spojení mezi pozorností a pozitivními výsledky značky. Čím déle lidé věnují reklamě svůj čas, tím účinnější jsou výsledky,” komentuje Michal Bohuněk, „client service director“ Dentsu X. V rámci kampaně se bude měřit „View rate”, tedy podíl impresí, které skutečně viděl reálný uživatel. Dále „Eyes-on dwell time”, tedy počet sekund, po které se v průměru uživatel díval na reklamu. Z těchto metrik se potom vypočítá „Attentive seconds” (APM), což je počet sekund skutečně vnímaných uživateli na tisíc impresí. Agentura bude v rámci attention planningu spolupracovat s platformou Teads. Samotné měření pozornosti je pak zajišťováno technologickou společností Lumen Research.